joi, 22 mai 2014


V-ati pus vreodata intrebare urmatoare?
Daca Google ar fi o persoana din viata reala iar ceea ce face "motorul de cautare" ar fi job-ul persoanei in cauza? Cum credeti ca s-ar descurca? Sau tu cititorule, daca tu ai fi in pielea acestui personaj cum te-ai descurca?
Ti-ai da demisia daca ar veni cineva la tine si te-ar intreba: De ce miros basinile? Ce i-ai raspunde? :))

Sau o alta intrebare de genul ce am gasit-o pe un forum acum ceva timp: Am visat ca faceam dragoste, e posibil sa raman insarcinata? :)) Tulai Doamne, nu i-o fi spart capul aceasta idee celei ce a intrebat?
Dar, fereasca Dumnezeu de mai rau! :))

Urmatoare intrebare am gasit-o pe TPU: Am 12 ani si am gagic de 15 ani. Cum fac sa fie mort dupa mine? :)) Serios? Ma-ta stie ce faci?
Sfat: Omoara-l si stai in fata lui :)) Asa va fi sigur "mort dupa tine"!
Fereasca Dumnezeu, vine apocalipsa oameni buni :)) E grav, grav, grav!

Eu am mentionat doar 3 intrebari stupide ce care le-am intalnit pe diverse forumuri... daca din intamplare si tu ai intalnit astfel de intrebari impartaseste cu noi. Te astept in rubrica de comentarii sa dezbatem acest subiect. Posteaza cea mai stupida intrebare ce ai intalnit-o vreodata pe un forum sau din ce ai vazut pe net etc.
Sanatate! :) :D

Tagged: , , ,

Un comentariu:

  1. Cineva a ajuns pe blog, după ce a căutat: „Cum să-l fac să mă sărute cu limba?”
    Adică nu-și dorea orice fel de sărut, mă înțelegi? :))

    RăspundețiȘtergere

Exprimati opinia, o parere este oricand binevenita! Te rog sa eviti cuvintele obscene.
Imi rezerv dreptul de a elimina orice comentariu neadecvat!