vineri, 16 mai 2014


Pe data de 17 Aprilie eram la munca si parca in surdina asa auzeam mare galagie afara. Curios de fel ies repede pe balcon si ce sa vaaaaad!!!! Galeria Stelei in drum spre stadionul National Arena! Miza era calificarea in finala Cupei Romaniei 2014! In meciul tur Steaua a dat de teren cu Dinamo, meci la care am fost prezent in tribuna :D :)
Stelist fiind cand i-am auzit cantand inima parca a luat-o asa la trap... cine stie cunoaste, intelege la ce ma refer! :D
Am luat repede camera si am surprins acest video, minunat pentru mine. Colegele de munca au iesit si ele repede dupa mine, ne-am strans toti pe balcon si admiram privelistea! :)
Imediat ce ne-am facut aparitia pe balcon baietii din galerie si-au indreptat privirile spre noi au inceput a striga:
Citez: :)))
"Uitele, uitele, uite bagaboantele! Uitele, uitele, uite bagaboantele!" :)) Fiind singurul baiat... ce puteam face, ce puteam spune oare... mi-am vazut de camera mea :)) 
Va las sa va uitati la video! Aviz dinamovistilor......... :)) nimic de spus...!?






Tagged: , , , ,

Un comentariu:

Exprimati opinia, o parere este oricand binevenita! Te rog sa eviti cuvintele obscene.
Imi rezerv dreptul de a elimina orice comentariu neadecvat!