duminică, 11 mai 2014

Cum era vorba aceea? Idealul meu in viata e femeia cu mustata! :))
Aseara a fost MAREA finala a Eurovisionului. In finala au ajuns 26 de tari printre care si Romania, iar dupa cum toti cred ca stim am fost reprezentati de Ovi si Paula Seling. Au cantat foarte frumos, meritau mai mult de atat. Personal mi-a placut spectacolul oferit de ei. Au fost la inaltime!

Competitia a fost castigata de Conchita Wurst, reprezentantul sau reprezentanta Austriei... luati-o cum vreti!
Mda... nimeni nu i-a dat credit, adica asa cred, spun asta pentru ca mie unul nu mi-a trecut prin cap ca ar fi posibil ca dna. Conchita sa castige Eurovisionul, nu pentru ca nu ar fi cantat bine... ci pentru ca a avut o situatie mai delicata pe care nu cred ca este nevoie sa o reamintesc.
Desi a fost, este si va fi criticata in continuare de tooooaaata Europa, Conchita a predat lectia tolerantei pe scena Eurovision!
A castigat, a castigat. Cu siguranta toti ne intrebam cum, cine a votat-o, etc.
Eu am 2 variante:
  1. - a fost votata de toti transexualii din EUROPA!
  2. - a fost apreciata pentru CURAJUL ei!

Cu siguranta toti mergem pe a 2-a varianta. Da, a fost apreciata pentru curaj! Cert este ca are voce!
Sa vedeti curaj ce prinde Naomi a noastra acum, cred ca aseara cand a vazut cine a castigat a inceput sa faca repetitii la "Floare Albastra" :))

Cel mai frumos moment pentru mine in afara spectacolului oferit de Ovi si Paula a atunci cand Moldova a acordat punctele. Fratii nostri de peste Prut ne-au acordat punctaj maxim! Am urmarit show-ul cu cativa prieteni iar in momentul in care am auzit 12 puncte Romania am urlat de bucurie! :))
Toate bune si frumoase... in 2015 cine va castiga oare? :) 

Tagged: , , ,

2 comentarii:

Exprimati opinia, o parere este oricand binevenita! Te rog sa eviti cuvintele obscene.
Imi rezerv dreptul de a elimina orice comentariu neadecvat!